Nak 'pakai' saya semalam? Alahai...murahnye harga diri ko dik!

Dasyat perempuan sekarang ini yer, harga diri dah tak penting untuk dijaga dan begitu ‘murah’ sekali! Dunia semakin moden, tapi manusi...


Dasyat perempuan sekarang ini yer, harga diri dah tak penting untuk dijaga dan begitu ‘murah’ sekali! Dunia semakin moden, tapi manusia semakin bodoh dengan kemodenan.. Tengok jer lah minah Jasmine Ellsa kat atas tu, sedang mencari abang-abang Vvip untuk ‘dipakai’ semalam jer di laman sosial Facebook.. Bodohnya, ni lah perempuan bodoh yang sedang melacurkan diri!

Apa yang tak boleh blah tu, minah ni siap 'sound' yang orang miskin tak dialu-alukan dan dah diberi amaran keras supaya jangan sesekali cuba nak ‘try’ komen kat situ, dia nak mencari orang yang kaya-raya jer.. Yang mampu memberikan dia kemewahan dengan sekelip mata.. Yela, orang kaya kan mampu bagi apa-apa saja berbanding yang miskin.. Bagi minah ni, yang miskin tu sangat menjijikkan!


Apabila manusia yang jenis lupa diri dan tak tahu bersyukur, macam ni lah jadinya.. Dia tak tahu, orang pandang dia pun lebih menjijikkan! Dasar jenis perempuan yang tak mempunyai maruah langsung, dia fikir dia hebat sangat dengan kesempurnaan yang dianugerahkan kepada dia!

Tahu lah dia mempunyai rupa paras yang cantik, rambut ikal mayang dan body pun ‘hot’.. Sudah pasti ramai jantan terpikat dengan kecantikkannya, betul tak?? Tapi tak payah lah nak sombong sangat, tak ada siapa nak pandang kecantikkan tu kalau perangai dah macam perempuan sundal!

Yang pandang dan mendekati dia pun hanya nak ‘pakai badan’ dia jer! Kesempurnaan yang dimiliki kalau tak dijaga dengan baik pun, suatu hari nanti pasti akan menjahanamkan diri sendiri juga!

Sumber - MissHana/Utaranews.com


Related

Kantoi 3053642857490740241

Post a Comment

emo-but-icon

Online Users

item